طراحي داخلي
طراحي داخلي

چند ايده ي متفاوت در طراحي داخلي معماري مدرن

در سال هاي اخير با توجه به تغييرات در معماري و طراحي داخلي، سليقه ي گروه كثيري از مردم از معماري كلاسيك به سمت معماري مدرنتغيير يافته و همين امر باعث افزايش چشمگير معماري مدرن چه در نماهاي ساختمان ها و چه در طراحي داخلي خانه ها بشه . در همين راستا نيز گروه معمارونه نيز سعي داره در اين مقاله  تكنيك هاي ساده و موثر نمونه هايي از طراحي داخلي معماري مدرن را به شما نشون بده .

در اين قسمت به تاثير نور پردازي ها و پوشش هاي ديوار در معماري مدرن ميپردازيم. در اين معماري حتي راهرو هاي طويل و بي استفاده نيز ناديده گرفته نمي شود و ميتوان از تك تك فضاها استفاده هاي مشخص كرده و كاربري متفاوتي به آن ها داد. همچنين در اين معماري همه ي فضا ها با هم هارموني داشته و همگي به صورت مينيمال طراحي ميشوند.

پذيرايي آرامش بخش و شيك

[caption id="attachment_883" align="aligncenter" width="300"]پذيرايي آرامش بخش و شيك پذيرايي آرامش بخش و شيك[/caption]

در اين معماري استفاده از رنگ سفيد امر ضروري بوده و ميبايست در كنار رنگ هاي ديگر نيز از اين رنگ استفاده شود. همچنين استفاده از نور طبيعي در كنار نورهاي مصنوعي بسيار مهم مي باشد. در اين فضا ميتوان به استفاده از زير پنجره و ايجاد فضايي براي نشستن اشاره كرد. در معماري مدرن استفاده از تك تك فضاهاي موجود بسيار اهميت دارد و همين امر باعث ايجاد تنوع در قسمت هاي گوناگون شده است.يكي ديگر از ويژگي هاي معماري مدرن عدم قرينه چه در فضاهاي داخلي و چه در طراحي نماها مي باشد.

بافت هاي زيبا در فضاها

[caption id="attachment_886" align="aligncenter" width="300"]بافت هاي زيبا در فضاها بافت هاي زيبا در فضاها[/caption]

با استفاده از كاغذ ديواري در اين راهرو اين فضا از يك فضاي غير قابل استفاده به يك فضاي چشمگير تبديل شده است. بافت اين ديوار كه شباهت زيادي به آب دارد و استفاده از ميز كنسول براق به همراه يك جفت شمعدان در روي آن باعث زنده كردن فضا و جان بخشيدن به خانه شده است.

جزئيات دلپذير

[caption id="attachment_887" align="aligncenter" width="300"]جزئيات دلپذير جزئيات دلپذير[/caption]

در اين قسمت نيز راهروي ديگري با وجود جزئياتي چون كمد ها و ايجاد فضاي نشستن در يك قسمت و استفاده از كنسول متناسب با ديوار در قسمت ديگر و استفاده از اكسسوري هايي جون گلدان بر روي كنسول و قسمت مياني كمد اين فضا را به يك فضاي كاربردي تبديل كرده است. در اين بخش ها استفاده از لوستر هايي مناسب نيز بسيار تاثير گذار بوده و باعث چرخش چشم در فضا ها مي شود.

اتاق خواب رويايي

[caption id="attachment_888" align="aligncenter" width="300"]اتاق خواب رويايي اتاق خواب رويايي[/caption]

استفاده از رنگ سفيد در كنار رنگ زمينه ي اين فضا نيز از عوامل موثر در طراحي داخلي معماري مدرن مي باشد. همچنين در اين تصوير استفاده از تابلو با رنگ زمينه ي سفيد و تركيب آن با رنگ صورتي به عنوان رنگ دوم باعث هماهنگي بيشتر فضا با هم شده است. همانطور كه در قسمت پذيرايي اشاره شد استفاده از فضاي نشيمن در زير پنجره از نكات بسيار مهم در طراحي اين فضا ها مي باشد كه در اين تصوير اين بخش با قسمت كمد ديواري آن تركيب شده و فضايي كاربردي در كنار زيبايي آن ايجاد كرده است. استفاده از اكسسوري هايي چون كوسن و گلدان و .. نيز از بخش هاي موثر از اين بخش مي باشد.

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۸:۲۵ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی